Oud-burgemeester Delfzijl oliemannetje Oosterhamrikzone: verschil tussen versies
Uit Woonschepen Comite Groningen
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | Oud-burgemeester Emme Groot is [http://woonschepencomite-groningen.nl/images/2/2b/DVHN-20161223-GS01020008.pdf benoemd] om de moeizame relatie tussen omwonenden van het Oosterhamrikkanaal en de gemeente te verbeteren. Onlangs werd duidelijk dat de busbaan van Kardinge naar de binnenstad ook toegankelijk moet worden voor autoverkeer. Ook de woonbootbewoners maken zich zorgen over deze ontwikkelingen. Al sinds 2004 is er discussie over de ontwikkelingen rond de ligplaatsen in het Oosterhamrikkanaal waarbij het gebruik van wallenkanten voor tuinen, de verkeerssituatie en woningbouw belangrijke en omstreden onderwerpen zijn. | + | Oud-burgemeester van Delfzijl Emme Groot is [http://woonschepencomite-groningen.nl/images/2/2b/DVHN-20161223-GS01020008.pdf benoemd] om de moeizame relatie tussen omwonenden van het Oosterhamrikkanaal en de gemeente te verbeteren. Onlangs werd duidelijk dat de busbaan van Kardinge naar de binnenstad ook toegankelijk moet worden voor autoverkeer. Ook de woonbootbewoners maken zich zorgen over deze ontwikkelingen. Al sinds 2004 is er discussie over de ontwikkelingen rond de ligplaatsen in het Oosterhamrikkanaal waarbij het gebruik van wallenkanten voor tuinen, de verkeerssituatie en woningbouw belangrijke en omstreden onderwerpen zijn. |
Versie van 27 dec 2016 om 12:24
Oud-burgemeester van Delfzijl Emme Groot is benoemd om de moeizame relatie tussen omwonenden van het Oosterhamrikkanaal en de gemeente te verbeteren. Onlangs werd duidelijk dat de busbaan van Kardinge naar de binnenstad ook toegankelijk moet worden voor autoverkeer. Ook de woonbootbewoners maken zich zorgen over deze ontwikkelingen. Al sinds 2004 is er discussie over de ontwikkelingen rond de ligplaatsen in het Oosterhamrikkanaal waarbij het gebruik van wallenkanten voor tuinen, de verkeerssituatie en woningbouw belangrijke en omstreden onderwerpen zijn.