Zorgen in Woonschepenhaven over uitvoering revitalisatie: verschil tussen versies
Uit Woonschepen Comite Groningen
Regel 9: | Regel 9: | ||
We roepen de bewoners van de Woonschepenhaven op om melding te maken bij het WCG van alle problemen en conflicten die zich voordoen tijdens de revitalisatie. Stuur een mailtje naar '''woonschepencomite.groningen@gmail.com'''. | We roepen de bewoners van de Woonschepenhaven op om melding te maken bij het WCG van alle problemen en conflicten die zich voordoen tijdens de revitalisatie. Stuur een mailtje naar '''woonschepencomite.groningen@gmail.com'''. | ||
− | |||
− |
Versie van 28 okt 2015 om 08:49
Uit de Woonschepenhaven bereiken ons verontrustende berichten over de zogenaamde revitalisatie, meest opvallend:
- De waterleiding tussen de watermeter op de wal en de eindgebruiker op de steiger (tot 100 meter) bestaat uit een bundel kunststofleidingen die onder de steigers op de bodem van de haven wordt gelegd. Op steiger 3 is de waterleiding inmiddels op deze manier aangelegd. Verschillende bewoners zijn bezorgd over de kwaliteit en veiligheid van deze oplossing en eisen een herstel van de oude situatie waarbij de watermeter direct bij het schip (de eindgebruiker) wordt geplaatst net zoals bij alle andere woonboten in de stad Groningen met een vaste ligplaats.
- Een aantal bewoners heeft bij het WCG aangegeven dat eerdere toezeggingen van de aannemer niet worden nagekomen. We raden alle bewoners aan om toezeggingen van de aannemer schriftelijk vast te laten leggen.
- Voor andere knelpunten en meer informatie klik op deze link
We roepen de bewoners van de Woonschepenhaven op om melding te maken bij het WCG van alle problemen en conflicten die zich voordoen tijdens de revitalisatie. Stuur een mailtje naar woonschepencomite.groningen@gmail.com.