Nieuwe verkeersroute Oosterhamrikzone met mogelijk grote gevolgen voor de woonboten: verschil tussen versies

Uit Woonschepen Comite Groningen
Ga naar: navigatie, zoeken
 
Regel 1: Regel 1:
Al jaren worden er plannen gemaakt voor het Oosterhamriktracé. Dat begon halverwege de jaren negentig maar heeft tot dusver weinig concreets opgeleverd. Met name het UMCG wil dat er vanaf Kardinge een rechtstreekse autoverbinding naar het ziekenhuisterrein wordt gerealiseerd. Daarbij komen meestal eveneens de ligplaatsen (27) voor woonboten aan de orde. Ook nu weer zijn er schetsen waarbij minder of zelfs helemaal geen woonboten meer in het Oosterhamrikkanaal zijn terug te vinden, zie eerste link.
+
Al jaren worden er plannen gemaakt voor het Oosterhamriktracé. Dat begon halverwege de jaren negentig maar heeft tot dusver weinig concreets opgeleverd. Met name het UMCG wil dat er vanaf Kardinge een rechtstreekse autoverbinding naar het ziekenhuisterrein wordt gerealiseerd. Daarbij komen meestal eveneens de 27 ligplaatsen voor woonboten aan de orde. Ook nu weer zijn er schetsen waarbij minder of zelfs helemaal geen woonboten meer in het Oosterhamrikkanaal zijn terug te vinden, zie eerste link.
  
 
In onderstaande artikelen de meest recente stand van zaken en ideeën rond het Oosterhamrikkanaal.
 
In onderstaande artikelen de meest recente stand van zaken en ideeën rond het Oosterhamrikkanaal.

Huidige versie van 13 mei 2016 om 13:18

Al jaren worden er plannen gemaakt voor het Oosterhamriktracé. Dat begon halverwege de jaren negentig maar heeft tot dusver weinig concreets opgeleverd. Met name het UMCG wil dat er vanaf Kardinge een rechtstreekse autoverbinding naar het ziekenhuisterrein wordt gerealiseerd. Daarbij komen meestal eveneens de 27 ligplaatsen voor woonboten aan de orde. Ook nu weer zijn er schetsen waarbij minder of zelfs helemaal geen woonboten meer in het Oosterhamrikkanaal zijn terug te vinden, zie eerste link.

In onderstaande artikelen de meest recente stand van zaken en ideeën rond het Oosterhamrikkanaal.