Woonboten moeten mogelijk wijken voor fietssnelweg Noord Willemskanaal: verschil tussen versies

Uit Woonschepen Comite Groningen
Ga naar: navigatie, zoeken
Regel 2: Regel 2:
 
Dat blijkt uit [https://drive.google.com/open?id=0B8jovuE9n_DbQ18yNXYzRTVuejQ deze presentatie] van (alweer) landschapsarchitecten, deze keer H+N+S. De plannen voor het hele traject in de stad Groningen zijn [https://drive.google.com/open?id=0B8jovuE9n_DbbHNlSmRPRWNUbzQ hier] te vinden.
 
Dat blijkt uit [https://drive.google.com/open?id=0B8jovuE9n_DbQ18yNXYzRTVuejQ deze presentatie] van (alweer) landschapsarchitecten, deze keer H+N+S. De plannen voor het hele traject in de stad Groningen zijn [https://drive.google.com/open?id=0B8jovuE9n_DbbHNlSmRPRWNUbzQ hier] te vinden.
  
Vandaag vindt er een tweede werksessie plaats met onder andere de betrokken woonbootbewoners. Die zijn vooral verbijsterd, ook omdat er vrijwel niets met hun eerdere inbreng is gedaan.  
+
Vanavond vindt er een tweede werksessie plaats met onder andere de betrokken woonbootbewoners. Die zijn vooral verbijsterd, ook omdat er vrijwel niets met hun eerdere inbreng is gedaan.  
  
 
[http://www.woonschepencomite-groningen.nl/index.php/Waterbewoners_Julianaweg_bezorgd_over_fietssnelweg_tussen_loopplank_en_schuur (lees meer)]
 
[http://www.woonschepencomite-groningen.nl/index.php/Waterbewoners_Julianaweg_bezorgd_over_fietssnelweg_tussen_loopplank_en_schuur (lees meer)]

Versie van 3 okt 2017 om 13:21

De planvorming rond de fietssnelweg langs het Noord Willemskanaal zou wel eens kunnen betekenen dat er woonboten moeten verdwijnen. Dat blijkt uit deze presentatie van (alweer) landschapsarchitecten, deze keer H+N+S. De plannen voor het hele traject in de stad Groningen zijn hier te vinden.

Vanavond vindt er een tweede werksessie plaats met onder andere de betrokken woonbootbewoners. Die zijn vooral verbijsterd, ook omdat er vrijwel niets met hun eerdere inbreng is gedaan.

(lees meer)